Відповідно до навчальної програми курсу «Сходинки до інформатики» на уроках мають
реалізуватися наступні види діяльності: ігрова, навчально-ігрова, практичне
експериментування, конструювання, художня діяльність, дослідження, співпраця в парі,
групова взаємодія.
Перехід від дошкільного дитинства, де домінує гра до шкільного життя, де першорядну
роль має навчання, повинен бути педагогічно продуманий. Вивчення розвитку дітей
показує, що в грі ефективніше, чим в інших видах діяльності,будуються психічні процеси,
тому опора на гру - це найважливіший шлях включення молодших школярів у навчальну
роботу.
У кожній віковій групі повинні бути різноманітні дидактичні ігри. Необхідність підбору
різноманітних ігор аж ніяк не означає, що треба мати їх у великій кількості. Велика
кількість дидактичних ігор розсіює увагу дітей, не дозволяє їм добре опановувати
дидактичним змістом і правилами.
реалізуватися наступні види діяльності: ігрова, навчально-ігрова, практичне
експериментування, конструювання, художня діяльність, дослідження, співпраця в парі,
групова взаємодія.
Перехід від дошкільного дитинства, де домінує гра до шкільного життя, де першорядну
роль має навчання, повинен бути педагогічно продуманий. Вивчення розвитку дітей
показує, що в грі ефективніше, чим в інших видах діяльності,будуються психічні процеси,
тому опора на гру - це найважливіший шлях включення молодших школярів у навчальну
роботу.
У кожній віковій групі повинні бути різноманітні дидактичні ігри. Необхідність підбору
різноманітних ігор аж ніяк не означає, що треба мати їх у великій кількості. Велика
кількість дидактичних ігор розсіює увагу дітей, не дозволяє їм добре опановувати
дидактичним змістом і правилами.