Категорії

Ігри на уроках математики


Игровая технология «Волшебные бабочки»
Перед вами бабочки, но они не простые, а волшебные. На них записаны примеры, которые вам нужно решить и назвать только ответы.


Игровая технология «Волшебные ряды»
Вам нужно решить первый пример, ответ на этот пример будет началось следующего примера. Потом проверим.

Игровая технология «Добери нужный знак»
Перед вами примеры, но они необычные. В них чего-то не хватает. Может вы мне скажите, чего?
- Верно, нужного знака. Вот вам и задание. Подобрать к каждому примеры, нужное действие.

Игровая технология «Замкни круг»
Посмотрите на слайд. Что вы видите на рисунке? Верно, два круга, по средине которых стоит число 8, стрелочки означают место куда следует двигаться и над дугой написано действие которое нужно выполнить.

Игровая технология «Заполни оконце»
Посмотрите на примеры, в них не хватает некоторых компонентов действий, ваше задание назвать и заполнить пустое оконце. А потом расставить числа по порядку возрастания и прочитать тему нашего урока.

Игровая технология «Магия чисел»
Смотрим на экран. Что вы видите? Мы видим цифры размещены по горизонтали (зеленый фон) и вертикале (голубой). И видим в скобочках написано два числа через запятую. Первое число — значит нужно смотреть на зеленый фон и искать нужно число, а второе число – это нужная буква. Например,: (1, 5) – это буква Ц.

Игровая технология Математическая тропинка
Что вы видите на слайде? Верно, таблицу где заполнено 1 ряд и чисел и общая колонка с числом 7.
Кто догадался что нужно сделать? Верно найти частность чисел.

Игровая технология «Морской бой»
Перед вам примеры записаны на домино, а вам нужно сказать какой ответ будет записан на треугольнике, который находится рядом.
Убрать домино, на которых нет букв. А потом с тех домино что остались, расставить числа в порядке возрастания. И прочитать какое же слово получилось. Кто пришел к нам в гости.

Игровая технология «Найди ошибку»
- Что мы видим на слайде? Верно, тучки, а над ними звездочки с ответами. Вам нужно посмотреть и сказать верно ли решины примеры на тучках, если нет, сказать и исправить ответы.

Игровая технология «Паучок и букашка»
Прочитай примеры, в ответе которых есть цифра 6, ответы одного в 2 раза больше, чем ответы другого.
Распутай паука, решив примеры, и спаси букашку.
Какое число есть в каждом решенном примере? Проследи и узнай, сколько ножек у паучка.

Игровая технология «Птичка выклевала число»
– А сейчас поиграем в игру. Вставьте число, которое выклевала птичка.
1, 2 столбик – фронтально,
3 – самостоятельно.
… ∙ 4 = 16
2 ∙ 4 = …
16 : … = 4
28 : … = 7
6 ∙ 4 = …
3 ∙ 4 = …
20 : … = 5
32 : 4 = …
… ∙ 4 = 24
9 ∙ 4 = …
8 : … = 2
32 : 4 = …

Игровая технология ЭРУДИТ
Посмотрите внимательно на лабиринт примеров, найдите какой пример выполняется первым, решите его, а ответ первого будет началом для решения второго и т.д.

Ігрова технологія «Математична естафета»
Під час закріплення математичних дій тренуємо швидкість мислення в русі, змагаючись між рядами (стоячи між партами), кожна команда розпочинає гру з першого учня, який придумує свій приклад, а на­ступний його розв'язує і продовжує гру новим при­кладом, повертаючись на 180° і плескаючи в долоні того, хто стоїть за ним. Наприклад: 5 + 5 = 10; 10 - 2= = 8; 8 + 1 = 9; 9 - 3 = 6 і т.д. Виграє ряд, який першим розв'яже приклади.

Ігрова технологія «Відгадай число»
Запропонувати дітям відгадати, які числа написані на картках (тримати їх зворотним боком до класу), за умови, що коли їх додати, отримаємо число 7. Діти називають різні числа. Коли хтось із дітей назве саме ті числа, які написані на картках, показати їх класу. Учні, які назвали правильно числа, виходять і перевіряють свою поставу біля стіни (або роблять інші рухи).

Ігрова технологія «Знайди помилки»
На набірному полотні (дошці) розмістити зображення трьох звірят, наприклад: зайця, їжака і білочки. Навпроти кожного написати приклади з помилками. Дітям потрібно виправити їх. Якщо відповідь у прикладі правильна, то діти хитають головою вперед-назад і говорять: «Так, так». Якщо відповідь неправильна, то повертають голову вправо-вліво і говорять: «Ай-я-я...»

Ігрова технологія «Хто уважний?»
Учень біля дошки робить певну кількість нахилів уліво або вправо, а діти повинні карткою показати, скільки разів він нахилився. Потім рух змінюється й гра триває.

Ігрова технологія «Продовж»
Учитель вимовляє початок твердження й кидає м'яч учневі, який має продовжити вислів. Наприклад: «Якщо в правій руці паличок більше на 3, ніж у лівій, то в лівій...» (на 3 менше, ніж у правій). Перемагає ряд, де не було помилок.

Ігрова технологія «Хто швидше й більше?»
Запропонувати учням скласти приклади на до­давання так, щоб відповіддю до них були числа 15, 38. Це завдання треба виконувати за 5—10 хв. Ті, у кого однакові приклади, мають встати й плеснути в долоні або виконати танцювальний елемент. Після перевірки визначають переможців. Цю гру можна повторювати під час вивчення всіх дій.

Ігрова технологія «Мовчанка»
Показати дітям картку з багатозначним числом, наприклад: 3657. Завдання: коли вчитель називає розряд числа (десятки, одиниці...), дитина мовчки виконує фізичну вправу — присідає або нахиляєть­ся 5 разів (на кількість десятків), 7 разів (на кіль­кість одиниць).

Ігрова технологія «Математичний струмочок»
На дошці приклади без відповідей за кількістю учнів у кожному -ряду. За командою вчителя учні підходять до дошки по одному з кожного ряду, по­чинаючи з першої парти, розв'язують свій приклад на дошці, повертаються на своє місце, обертаються навколо себе, сідають за парту й записують у зошиті приклади для свого ряду.

Ігрова технологія «Так — ні»
Під час перевірки прикладів, виконаних учнями самостійно, викликати одного з них. Учень читає відповіді зі свого зошита. На правильну відповідь учні показують великий палець: «Так». На непра­вильну відповідь учні показують указівний палець: «Ні». Той, хто відповідає, має можливість виправи­ти свою помилку.

Ігрова технологія «Ніч і день»
Вказівка. Вчитель каже: «Ніч». Учні закривають очі і кладуть голови на парти. Вчитель диктує завдання: добуток чисел 6 і 4 зменшити на 8. (Пауза). Одержаний результат зменшити у 2 рази. (Пауза). Після цього вчитель каже: «День». Учні піднімають голови і підносять руки. Відповідає учень з того ряду, в якому найбільше учнів підняли руки. Запропонувати 4–5 таких прикладів.

Ігрова технологія «Естафета»
Учні, умовно поділені на групи, ланцюжком розв’язують приклади на дошці (картках). Виграє та група, в якій усі учні швидко і правильно назвуть відповіді прикладів.

Ігрова технологія «Віднови числа»
 «На снігу білочка записала приклади. Повіяв вітерець і частину прикладів засипало сніжком. Допоможіть білочці відновити числа в прикладах».
...+45 = 50       ... + 1 = 23 ...+2 =55    ... + 21 =48

СКАЧАТЬ